هشتمین همایش ملی مبانی نظری هنرهای تجسمی با رویکرد “هنر جدید” برگزار شد

هشتمین همایش ملی مبانی نظری هنرهای تجسمی با رویکرد هنر جدید همراه با ارائه مقالات برتر و سخنرانی، روز چهارشنبه دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این همایش،دکتر زهرا حسین نژاد ریاست انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران به تشریح  فعالیت‌های علمی و پژوهشی انجمن و عملکردهای مشترک با سایر مراکز علمی و پژوهشی کشور و ویژگی های محتوایی و شرایط برگزاری همایش هشتم پرداختند. سپس استاد بهروز دارش، هنرمند پیشکسوت هنرهای جدید به ایراد سخنرانی در باب اهمیت بسترسازی  و حمایت مناسب از نسل جدید هنرمندان در این عرصه پرداختند و دکتر رضا منجزی، دبیر علمی همایش در پنل تخصصی خود به موضوع تبیین تبار شناسی و بنیان های اندیشه ای هنر جدید اشاره کرد و در ادامه دکتر سید نظام الدین امامی فر رئیس شورای سیاست گذاری همایش, آقای امیر وارسته پژوهشگر و هنرمند بینا رشته ای به همراه دکتر منجزی پنل همایش را با ارائه ۳ مقاله برتر، برگزار کردند‌ .

لازم به ذکر است که نشان همایش و تقدیر از مقالات برتر به آقای احسان مرادی سبحانی,آقای محمد جواد حسنلو, خانم زهرا خوش نقش و خانم نعیمه مسگری، تعلق گرفت.
گفتنی ست بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاهها,اساتید,محققان,پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه هنرهای تجسمی، در این مراسم حضور داشتند.

حامیان همایش
– صندوق توسعه هنرمندان تجسمی
– معاونت فرهنگی -دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ
– دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان

🔹️www.avoa-8con.ir

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

روابط عمومی انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران

@art_avoa.ir
www.avoa.ir
info@avoa.ir
۰۲۱۹۱۰۱۷۵۸۴
روابط عمومی عطیه شمس
۰۹۱۲۸۰۴۷۰۵۰
مسئول عضوگیری ندا موسوی
۰۹۳۶۷۲۱۳۵۳۵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا