برگزاری کارگاه های آموزشی در اولین همایش آرایه های مد و لباس

 اولین همایش آرایه های مد و لباس برگزار می کند:

کارگاه آموزشی شیشه به مثابه زیور آلات (عطردان)
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
ارائه دهنده : استاد هیاس حسینی

شیشه به مثابه زیورآلات (عطردان) برای آشنایی با روشها، تکنیکها و سبک ها متفاوت خواهد بود. آنچنان که طراحان و ایده پردازان با دانش دقیق تری به سمت طراحی و تجلی ایده خود در این عرصه گام برمی دارند. هر مواد و مصالحی زبان و ظرفیت های خاص خود را دارد که با شناخت آنها یک طراح میتواند آگاهانه و واقع بینانه تر به تولید اثر بپردازد.آنگونه که بسیاری از افراد شناخته شده برای پوشش خویش علاقه زیادی به داشتن  لوازمی دارند  که برای آنها و خاص آنها طراحی شده باشد. بر همین اساس اجرای یک نمایش پرفورمنسی در نظر گرفته شده تا هر عطری با خاصیت های خاص خود در عطردانی با طراحی ویژه از منظر فرم و ترکیب بندی قرار گیرد و اینگونه از استقبال بهتری برخوردارشود.

هزینه ثبت نام : ۲۰۰۰۰۰ تومان     مهلت ثبت نام : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ 

کارگاه آموزشی تزئینات اکسسوری های لباس با نمد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
ارائه دهنده : استاد نجمه براتی

از آنجا که همنشینی خواص عالی و متعدد نمد با زیبایی، تنها با هنرآفرینی میسّر است. لزوم تغییر در کاربرد، ظاهر و کیفیت در تولید آثار هنری  این عرصه نیز بسیار محسوس است.
علاوه بر آن، حس آفرینش، نتیجه نسبتا سریع و امکان درآمدزایی با توجه به نیاز گسترده بازار و نو بودن این سبک، می‌تواند لذت و انگیزه یادگیری این هنر را در کارگاه آموزشی پیش رو برای هنرجویان و علاقه مندان به کسب وکار در حوزه تزئینات مد و لباس دوچندان کند.

هزینه ثبت نام : ۲۰۰۰۰۰ تومان     مهلت ثبت نام : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ 

کارگاه آموزشی توربافی بر روی بالشتک
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
ارائه دهنده: استاد زینب مؤمن 

هنر توربافی بر روی بالشتک که از سرزمین های غربی (آلمان) به سرزمین های شرقی آمده، سرشار از فنون جذابی است که با کمترین هزینه ممکن امکانی را میسر می سازد تا ارزش افزوده ای فوق العاده به آثار طراحی لباس و اکسسوری های آن تعلق گیرد. کارگاه های آموزشی و شیوه استاندارد یاددهی این هنر در سال ۱۳۹۸ از سوی سرکار خانم مومن در ایران بنیان نهاده شد. در همین راستا، کارگاهی تدارک دیده شده تا به علاقه مندان عرصه تزئسنات مد و لباس آموزش داده شود که چگونه می توانند هنر توربافی بر روی بالشتک را با نقشه ها و طرح های ایرانی منطبق سازند و دنیایی هیجان انگیز از نقوش و طرح های اصیل و نمادین و از همه مهمتر هر طرحی را که دوست دارند و باب طبع زیبایی شناختیشان است را پیاده کنند و با دسته هاس چوبی و نخ های رنگی ببافند.

هزینه ثبت نام : ۲۰۰۰۰۰ تومان     مهلت ثبت نام : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

کارگاه آموزشی طراحی و ساخت زیورآلات سفالین
۱۴ /۱۰ /۱۴۰۱
ارائه دهنده: استاد سعید سالکی
 

طراحی و ساخت زیورآلات و جواهرات با سفال و سرامیکی یکی از ایده های جذاب و جالب می باشد که در دنیای اکسسوری های مد و لباس جایگاه ویژه ای دارد. به فراگیری این هنر می توان اجرایی از تاریخ فرهنگ و هنر ایران را به نمایش گذاشت و آثاری درخور پوشش زنان سرزمینمان فراهم ساخت.

هزینه ثبت نام: ۲۰۰۰۰۰ تومان                مهلت ثبت نام: ۱۲ /۱۰ /۱۴۰۱

 

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق:
www.confzt.ir
تلفن : ۰۹۳۶۷۲۱۳۵۳۵، خانم موسوی مسئول دبیرخانه و روابط عمومی همایش
ایمیل: info@confzt.ir@confzt.ir
کارگاه های آموزشی (confzt.ir)

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
روابط عمومی انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران
@art_avoa.ir
www.avoa.ir
info@avoa.ir
۰۲۱۹۱۰۱۷۵۸۴

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا