English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 88035801-021
نمابر: 88035801
آدرس دبیرخانه: تهران، میدان شیخ بهایی، ضلع شرقی درب دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده هنر، ساختمان طراحی، طبقه سوم ، اتاق ارشد 2
پست الکترونیکی: Info@avoa.ir
کد پستی: 1993893973
نماد اعتماد

مشاهده خبر
کتاب طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی مؤلفان:  احمد ندایی‌فرد، پروانه رضاخانلی. 7دیماه 1398

در این کتاب به موضوع طراحی محصول و چگونگی شناخت و تبیین تعاملات در محصولات پرداخته می‌شود. از این‌رو ویژگی‌های عناصر مهم در تعاملات انسان بیان و انواع مختلف کنترل تعامل از منظر تعاملی معرفی می‌شود. سپس سیستم تعامل و رابطه آن به عنوان پایه‌ای نظری برای قابل استفاده بودن در طراحی بررسی می‌شود. در پایان طراحی تعاملات در محصولات صنعتی و رابطه‌های کاربر - محصولات مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی

مؤلفان:

 احمد ندایی‌فرد، پروانه رضاخانلی

ناشر: مرکب هنر

زبان: فارسی

رده‌بندی دیویی: 745.2

سال چاپ: 1397

نوبت چاپ: 1

تیراژ: 1000 نسخه

تعداد صفحات: 306

قطع و نوع جلد: وزیری (شومیز)

شابک 10 رقمی: 6229949997

 

شابک 13 رقمی: 9786229949993

لینک مرتبط: http://www.avoa.ir
منبع: انجمن علمی هنرهای تجسمی
نویسنده خبر: سمیه دهقان
تاریخ انتشار: 1398/10/07 - 16:56
شناسنامه انجمن

 

حوزه  فعالیتهای انجمن علمی پژوهشی هنرهای تجسمی

 شامل کلیه رشته های علوم هنری در شاخه های «هنرهای تجسمی، مباحث تئوری هنرهای اسلامی، هنر ایران از باستان تا  معاصر و هنر جهان»